Sv: Re: Saab 9000 Talladega -90

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 9000 Talladega -90 Sv: Re: Saab 9000 Talladega -90

Per-Erik
Deltagare

Jag har koll ( 😉 yeah right!) och har anvĂ€nt denne lackerare tidigare med Mycket gott resultat, plus att jag har sett flera av hans andra projekt – han Ă€r bra, noggrann och hederlig… Jag litar pĂ„ hans omdöme och sĂ„. Vindrutan byttes för ca 18 mĂ„nader sedan och i samband med detta slipades rutramen ren frĂ„n rost (den var i ganska gott skick, men jag tyckte att det var lika bra) samt grundades och lackerades ordentligt innan den nya rutan monterades. Sen Ă€r det faktiskt sĂ„ att lacken pĂ„ bakluckan, motorhuven samt pĂ„ taket Ă€r i sĂ„ gott skick och utan rostangrepp att iallafall i nulĂ€get sĂ„ ska jag inte lacka om dessa utan de ska rekonditioneras i samrĂ„d med lackeraren… Om det gĂ„r att fĂ„ dem att stĂ€mma ihop med resten sĂ„ lĂ„ter vi originalfĂ€rgen ligga kvar, annars sĂ„ blir det att demontera mera :). Det Ă€r iallafall arbetsplanen vi har gjort tillsammans han Ă„ jag, sĂ„ det kör vi pĂ„ sĂ„ lĂ€nge…

Genom att fortsÀtta anvÀnda denna webbplats godkÀnner du anvÀndandet av kakor. mer information

Dina kakinstÀllningar för denna webbplats Àr satt till "tillÄt kakor" för att ge dig den bÀsta upplevelsen. Om du fortsÀtter anvÀnda webbplatsen utan att Àndra dina instÀllningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan sÄ samtycker du till detta.

StÀng