Sv: Re: Saab 900i -85 ”Smurfen” – 110404 Påställd

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900i -85 "Smurfen" – SÅLD Sv: Re: Saab 900i -85 ”Smurfen” – 110404 Påställd

gustavh
Deltagare

Hej på er! 🙂 Inca kan jag nog få tag på då jag tror att en kompis har en uppsättning liggandes. Jag gillar TRX-fälgarna men dels är de förknippade med turbo och dels är det ju i det närmaste omöjligt att hitta däck. Bilen är som ny innuti men tyvärr, Ja, repan är kvar och det som är bra med den är att det inte finns rost runt den. Däremot är den rejält intryckt så jag har börjat höra mig för hur jag skulle kunna lämna in den. Ska se om jag kan slänga upp lite bilder på skadan. Någon som kan rekommendera ett ställe som kan dra ut den? Enda rosten på bilen i övrigt är tanklocket, som för att kompensera är rejält rostigt.

Storyn bakom repan är att första ägarna fortsatte backa in i garaget (läs lada) när garagedörren (läs ”stor jäkla dörr till en lada…”) redan hade slagit in sidan. Jobbigt att få stopp med automatväxel ibland. 🙄

Som det ser ut nu har jag inte planer på externa atteraljer utan letar i första hand efter bakre nackstöd och en mittkonsol för att bättra på inredningen.

En träff i sommar hade ju varit trevligt, särskilt om vi blir några stycken! Alla på det här forumet verkar ju vara skåningar 😀 🙁

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng