Sv: Re: Saab 900i -85 ”Smurfen” – 110501 Inkontinensproblem…

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900i -85 "Smurfen" – SÅLD Sv: Re: Saab 900i -85 ”Smurfen” – 110501 Inkontinensproblem…

gustavh
Deltagare

@sten wrote:

Ser riktig snygg ut 🙂 , har själv en 4-dörrars i likadan färg o årsmodell , som kallas Smurfan 😎 , nää alla är inte skåningar finns ” vettiga ” människor här oxå 😉

Tackar! Kul med en systersmurf på forumet 🙂

Bytte kylare i måndags då bilen gick lite väl varmt. Det var nog bra då den gamla vittrade sönder bara man tittade på den. Kan meddela att det inte är riktigt lika kul att byta kylare på automatarna som på manuella bilar då oljepåfyllningsröret sticker ut rakt mot kylaren. Lite mer monterings/demonteringsjobb.

Idag blev man hälsad av en arg bil som bestämde sig för att den var så gammal att den inte kunde hålla tätt längre. Den kissade ner flickvännens stövlar till hennes stora glädje, så nu är det bara att ge sig på den klassiska värmekranen. Det var inga smådroppar som kom heller, vilket är konstigt då den aldrig har läckt något alls förut. Tur att jag har en extra på lager som jag kan montera.

Detta är bergis relaterat till att jag bytte kylarvätskan.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng