Sv: Re: Saab 900S ’91 – Lite fix :)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900S ’91 – Lite fix :) Sv: Re: Saab 900S ’91 – Lite fix :)

solouplay
Deltagare

Sladdar till hatthyllan fixat :wrench

Från stereo-området så drog jag sladdarna förbi främre ask-koppen, och sen bakom hela mittkonsolen, sen drog jag sladdarna genom golv-mattan.

Här går sladdarna förbi ask-koppen, självklart syns dom inte när man sätter tillbaks själva ask-koppen, sen.

Området som är gul-färgat, och ser ut som kex-choklad, där kan man lägga sladdarna, sen sätter man tillbax fronten (som ligger på passagerargolvet), och då syns inte sladdarna 😉

Skräpigt.

Här mellan drog jag sladdarna sen. När själva skyddet sitter på så syns givetvis inte sladdarna.

Här ska växelspaken sitta… lite smutsigt 🙄

Några högtalare har jag inte hittat än, det fixar jag på tisdag. Just nu kör jag med några provisoriska döds-högtalare = om man krockar = :ID
… Ungefär så !

Fler bilder kommer senare, när jag satt in dom riktiga högtalarna 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng