Sv: Re: Saab 900S “Gamle Svarten”

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900S "Svarten" aka projekt TrubbelTurbo / Sv: Re: Saab 900S “Gamle Svarten”

    maj 22, 2012 at 00:04 #190766

    Jo jag tänkte att, fan jag måste ju göra det nån gång, och jag kan lika gärna passa på. Gick rätt fort ändå, trots placeringen. Bara att skruva lös röret vid turbon, gummiböjen till burken, samt dumpslangen vid spjällhuset. Sen var det bara att trixa ut röret lite. 🙂 Bilen låter mycket finare nu när man inte hör pyset i vakuumslangarna. 😉

    Träffen var riktigt trevlig. 😀 gjorde lite nya bekantskaper och fick lite ansikten på några som huserar här på klubben. 🙂 Köpte ju en uppsättning fälgar som jag varit på jakt efter. Dock behöver dom renoveras, men det ska bli kul att testa på det med. 😉 Lite bilder från träffen finns här, i Saabssons galleri. :king

    Bra val att sätta tjejen i A50n.. 😛 Hon får åka säkert i landsvägsloket, medan du får åka roligt i grusbusen. 😉 hehe.

    Slänger upp en bild på fälgarna med, bara för att. 😉

    För övrigt så har jag fått tag på en till uppsättning USA-ljusramar. 😛 Oanvända i nyskick, så dom jag har liggandes ska fixas till och lackas svarta, så har jag två olika utséenden att växla mellan sen. 😉