Sv: Re: Saab 900S ”Gamle Svarten”

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900S "Svarten" aka projekt TrubbelTurbo Sv: Re: Saab 900S ”Gamle Svarten”

reino
Deltagare

Japp då var det dags för några bilder på kommande saker, även om det snarare blir framåt våren som dom större jobben görs. 😛
Huven först då.

Sen har jag ett par bakljusglas från en 99cc som jag spånar på lite om man ska slänga på. Antingen det eller svarttonade blinkers fram, sidor och bak, samt dimljusdelen av bakluckeglasen. Kan bli snyggt. 😛

Nya ”gamla” brädan som ska i. Lite intressant att en bräda på en -84 som stått ute i 10-15 år är i bättre skick än en -90. 🙄

Sen nya mätarhuset tillsammans med en ”tidsenlig” ratt. (då bilen ska trubbas av) Den är väl inte helt bestämt heller, men den är i riktigt bra skick. 😀

Så ja, då var det några bilder till i tråden. Vet ju själv hur kul det är att läsa trådar utan bilder.. 😐

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng