Sv: Re: Saab 900S ”Gamle Svarten”

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900S "Svarten" aka projekt TrubbelTurbo Sv: Re: Saab 900S ”Gamle Svarten”

reino
Deltagare

Händer inte så mycket mer än planeringar för närvarande faktiskt. Har kontakt med en snubbe i USA som jagat fram en uppsättning USA-lysen åt mej dock. 😀
Ska ju byta motor i bilen med, så det läggs väl mer tanke på att få den helt 100 först. Ska ju trycka i APC och IC i samband med bytet, samt att jag ska byta instrumentpanel, instrumenthus, övre delen av styrstången mm. 🙂

Får se när jag har fått tag på alla trubbdelar som jag vill ha. Behöver i nuläget en kofångare, turbospoiler samt listen framför vänster framhjul. Har tillgång till en bakkofångare hemma hos svärmor, men den sitter på en bil som är tämligen översnöad i nuläget. 😛

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng