Sv: Re: Saab 900S ”Svarten” aka projekt TrubbelTurbo

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900S "Svarten" aka projekt TrubbelTurbo Sv: Re: Saab 900S ”Svarten” aka projekt TrubbelTurbo

reino
Deltagare

Hade ju inte så jätte mycket plats i takhöjd, så jag safe:ade. Dessutom skulle ju kylarvattnet ur likt förbaskat så.

Jag fick ju aldrig dit motorn som skulle i, och på den hade dom kapat av växelknuten så det var ett måste att få bort konpinnen från den. Annars skulle jag ju aldrig få dit grejerna ens.
Insuget skulle flyttas över så jag brydde mej aldrig om att plocka lös spridarbryggan eller nåt kablage på det. Samt att jag hade velat haft nya o-ringar om spridarna ska ur.

Men men, bättre lycka nästa gång, som sagt. Trist när det inte är ett eget garage/verkstad, utan bara lånat över helgen. :/

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng