Sv: Re: Saab 900S ”Svarten” aka projekt TrubbelTurbo

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900S "Svarten" aka projekt TrubbelTurbo Sv: Re: Saab 900S ”Svarten” aka projekt TrubbelTurbo

reino
Deltagare

Haha jajaja sluta tjata nu om att det går att lyfta med balken i.. 😉

Har dock börjat fundera om jag verkligen ska lyfta i motorn som den är när den väl är klar att lyftas i så att säga. Tankarna kring T5 börjar gro lite smått, men inget bestämt så att säga. Hade ju varit kul att haft Trionic istället. Men det blir isåfall ett långt senare projekt, då det är ett hyfsat stort ett. Har iaf fått nys om ett företag som renoverar kylare i Uppsala, så jag ska nog göra ett besök och höra om pris. Sen insugspackningen lär få bli kompletterad med packning på tub, samt att minst en ny bult till insuget behövs. Tror dock jag ska leta rätt på en komplett sats bultar. Kan ju inte skada liksom.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng