Sv: Re: Saab 900turbo Lyx-83 (samt lite svart turbo)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900turbo Lyx-83 Sv: Re: Saab 900turbo Lyx-83 (samt lite svart turbo)

saab putte
Deltagare

@turbocab wrote:

Haha, ni har roligare på vintern upp igenom landet, så är det bara… Men jag tror folk börjar köra här på Mjörn snart, förra året var det massa spår.

T8an smäller igång fint i -26? Jag startade min Special själv igår runt -15 (!) och den tände på 3 varv. Rätt bra, milt uttryckt!

Jo det är kul som fasen å köra på sjön, enda roliga med vintern 🙂

Jodå Lyxen går så fint så. Inte svikit mig en enda gång än 🙂 Den är lite törstig dock, samt så kan man få starta om den en gång ibland.då den smäller direkt och sedan dör, men andra då smäller det 🙂 Men detta är bara i bland. konstigt nog. Blir nog ännu mer översyn till sommarn på den för att få bort det sista krånglandet 🙂

så jag är faktiskt riktigt nöjd med den, men visst jag försöker att ha motorvärmare i den. inge kul å sätta sig i en bil i -20 :). Ibland kan man ju ej ha värmaren i men den smäller igång ändå.

Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng