Sv: Re: SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas)

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas) Sv: Re: SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas)

rodder76
Deltagare

Hmmm
På nåt konstigt sätt börjar man känna av att bygget börjar gå mot sitt ”slut”. Redan nu kommer vemodet krypandes……
Men det är då man kommer på att det finns en husbil och att det har snackats om en ”röd långfimp”, och vips så känns allt bättre igen.

Självklart är jag den första att sitta och skrika ”fusk”. Det är helt klart fusk att jag inte har en busbil som snart är färdigställd. Ditt arbete vet jag dock inte om jag kan kalla för fusk. Frisk plåt med porer är frisk plåt med porer… det är väl inte fusk, men det beror kanske lite på hur man arbetar eller hur man gör med porerna….

Spackelhistorian var ju för jäkla konstig. Nog för att jag fått burkar där koncistensen varit totalt olika. Men att det skulle vara nån sån här historia bakom har man aldrig ens vågat tänka på.

Jaja… snart är det dags att få se Jule vid symaskinen då.. och sy upp ny inredning :duck:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng