Sv: Re: SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas)

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas) Sv: Re: SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas)

hotrodder
Deltagare

UPDATE!!!

Fortsatt med att göra helt klart i fråga om elsystem från instrumentbräda + choke, startsnöre etc. Det som nu återstår under instrumentbrädan är stereomontering med diskanter och rattstång/växelspak. Allt el funkar och det som återstår i fråga om det är montering av blinkerspilar och huvudljusen fram + tuta.

Himla roligt det är att plocka fram lackerade och i princip helt monteringsfärdiga STORA saker…
Kylarväggen tillverkade jag ju redan i somras och nu var det dags för montering av tätningslisten mot huven. Skåran som den ska löpa i var redan urfräst och av en 3mm tjock gummiduk klipptes simpelt rätt form ut som sedan spikades fast.

Avslutade kvällen med att montera det allra sista i fråga om bromsarna.
Imorn ska jag lufta dessa och… PROVSTARTA…

INTE MISSA!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng