Sv: Re: SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas)

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas) Sv: Re: SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas)

hotrodder
Deltagare

Update… upplopp… spurt… eller bara en jäkla massa panik…
hur som helst… nu ere bråttom!!

Slängde ut Kaparns Fiat ur verkstan ikväll för att stressjobba och göra klart allting tills imorrn kväll *stön* En jädra tur man e ledig från jobbet imorrn, å sanningen är att det varit en jäkla vecka. Full snurr i verkstan tills 1-2 på nätterna åsså utbildning på jobbet mellan 8-17.
Well!! inredning var ju inte helt klar och först ett STORT TACK till dej Fredrik Ekendahl… för clipsen som inte Q-parts hade på lager. Du är guld värd och har räddad min helg och äntligen kunde jag montera andra dörrsidan.

No coments!!

En av två så oerhört snygga och trevliga sido-paneler från baksätet *urk*

Knappt så man ville ta i skiten men när den mögliga pappen separerats från trästommen och jag slipat av ytan på trät så såg det bra mycket muntrare ut. Sen var det bara att malla ut två paneler på resterande bit av den oljehärdade masoniten.

En sida klar för klädsel och nu laddar jag för morgondagen…

*ehh* ja så sant lovat en rysare oxå *ler* den finns i verkstan och om nu min leverantör håller vad dom lovat, för GIVETVIS!! var det torsk på en vital del. En av kartongerna hade läckt under transporten och flera löften gavs på telefon under eftermiddagen att denna del går med expressfrakt till Östersund i natt. Den som lever får se, även om jag misströstar en aning…
INTE MISSA!!!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng