Sv: Re: SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas)

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas) Sv: Re: SAAB 92 -56 (In i garaget och fixas)

hotrodder
Deltagare

Tjaha… då har vi varit till Örnsköldsvik med 92´an och ställt ut på bilutställningen. Postar upp några bilder för de som inte hade nöjet att närvara.

Den här gången var det bra nog mycket mindre stress så jag fick både lasta och påbörja resan i dagsljus 😀

Både pigga *nåja* och alerta kunde Berit och jag börja färdigställa 92´an och montern i vettig tid.

Klart!!

Så några bilder från andra utställare…

Nästa anhalt på resan blir på hemmaplan lördagen den 24maj…

Sen har vår ”utställningsgeneral” tjatat om att 92´an ska vara med på Östersunds Motormässa den 31maj – 1juni och då ska vi ju även rigga en monter för husbilsföreningen så det blir nog fullt upp men… Alla Saabtokar (iaf. här uppe i norr) kan ju redan nu boka in onsdagen den 18juni! För då ere ruskit balla grejjor på gång för både tryck å pys och tvåtaksrök på motorbanan i Härnösand. Mer info kommer när närmare program är spikat.
INTE MISSA!!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng