Sv: Re: Saab 92 husbil. Igen.

Forum Modellspecifika forum 92/93 Saab 92 husbil. Igen. Sv: Re: Saab 92 husbil. Igen.

patrik w
Deltagare

Suveränt!

En sak att tänka på bara:
Detta måste dokumenteras, naturligtvis med fotografier från början men även med beskrivningar vad som görs och av vem etc. Sedan måste ju alla som bidrar på något sätt sammanställas så de inte glöms bort. Jag tänker mig någon form av tjusig pärm eller skylt som kan bifogas husbilen och användas vid mässor och liknande. Sedan är ju Saab-klubbens webbplats viktig oxå men där verkar ni ju ha full koll.

Jag bor ju i Jönköping vilket är en bit både från Dalarna och Jämtland så hjälp vid renoveringen blir nog svårt men jag ställer gärna upp och skriver dokumentation, gör skyltar etc, jag har gjort lite sådant tidigare. PM:a mig ifall ni vill ha hjälp, det vore kul att vara del av detta.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng