Sv: Re: Saab 92 husbil. Igen.

Forum Modellspecifika forum 92/93 Saab 92 husbil. Igen. Sv: Re: Saab 92 husbil. Igen.

hotrodder
Deltagare
Orre wrote:
När ska ni börja renovera ”bilen” då?

Du får inte glömma bort 92an helt Julle.

Efter jul ska jag ta och sätta in pengar till er, som SAAB-tokig måste man ju vara med och sponsra!

Vi har inget datum spikat att NU… sätter vi igång… Däremot har jag tagit de första stegen på få till ”klara papper” på Storebror. Så sent som idag hade jag ett möte på bilprovningen och det är flera saker på gång just nu med både Storebror och Föreningen Saab 92H
Uppdateringar kommer antagligen redan den här veckan och jag hoppas kunna presentera ett litet bus 😉 inom kort, så håll ut.

Du är varmt välkommen som medlem och givetvis alla ni andra… NI BEHÖVS ALLIHOP!!
Vi har logg på massor av nya medlemmar snudd på varje dag och det är helt fantastiskt :applause:
Tänk även på att ni är välkomna på live besök om ni har vägarna förbi.

”Bumfen” som besudlat verkstan de senaste dagarna slänger jag ut i morrn sedan jädrarrrrr e risken stor jag hugger tag i 92´an :jobbar:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng