Sv: Re: Saab 95, 1960 (Ultimata banbilen)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 95 -60 (Ultimata banbilen) Sv: Re: Saab 95, 1960 (Ultimata banbilen)

kortnos
Deltagare

Då fortsätter vi

Musikvalet för kvällen var någon skiva som spela 40/50 tals musik…. lite samma sound som ”tom och jerry” filmerna från samma tid, har inte bestämt mig om jag saknar min julskiva 😀

Kylan tränger sig på så det är tjock jacka, hanskar o mössa som gäller… så förhoppnigsvis så har björnen som strykit runt byn (och bajsa på byvägen) gått o lagt sig, är lite läskigt att gå i mörkret mellan hemmet och garaget.. väntar bara på höra nått som ”visslar” åt en o sen smäller det :sick:

La igen hålet från igår

Kapa upp rosten mot fästena av bakaxeln

Svetsa igen den från båda hållen, ser ganska hyfsat ut innefrån iallfall

Märker att plåten jag köpt är lite mer lätttsvetsad än den plåten jag haft tidigare, men den förbannade orginalplåten är dock så djävla tunn även på friska ställen så det brinner upp allt för mycket här o var. På alla ställen jag varit framme så får jag alltid en liten svetsklump i något hörn som vittnar om där jag gick igenom och tvingas svetsa en brygga… suck 🙁

det här är jag bra på iallfall 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng