Sv: Re: Saab 95, 1960 (Ultimata banbilen)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 95 -60 (Ultimata banbilen) Sv: Re: Saab 95, 1960 (Ultimata banbilen)

kortnos
Deltagare

Så då hittade vi ut till garaget igen

Ägnade kvällen åt att kita allt jag rostlagat

Det var svårare att kita nu jämfört med förut i sensommras, dels hade kitet stelna i burken och så var inte den så samarbetsvilligt när den stått i ett noll gradigt garage. Jag fick slita för få upp skiten ur burken, fördelen blev dock att det blev TJOCKA lager med kit, så det döljer ful skarvarna bra! men det lär ta tre dygn för det att torkar fullt ut

Och så tog kitet slut med, så jag måste in till stan och köpa mig mer, plus lite penslar och även en lufttryckshammare för underedssmassan jag ska skrapa bort

Och så måste jag förlänga kontraktet på gasflaskan!!! mycket med det jordiska…. gud var med er, själv har jag inte tid!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng