Sv: Re: Saab 95, 1960 (Ultimata banbilen)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 95 -60 (Ultimata banbilen) Sv: Re: Saab 95, 1960 (Ultimata banbilen)

kortnos
Deltagare

Nu du,
har varit upptagen den sista månaden med min bruksbil som skulle genom besiktning… kvartalets rysare :sick:

Hon gick dock igenom på första försöket 😎 andra gången på 6 år ägande..(det var dock en sån där 2 som man inte behöver komma tillbaka på)

PLUS…en V4 som behövde byta balansaxellager o fixa kopplingen samt varit i stockholm en sväng plus hinna med allt det vanliga plus hinna dricka öl i bland.. har varit mycket nu

Men jag ska skärpa mig 😀 i helgen ska jag sätta igång med saaben igen, ska bara hitta en fyrhjuling som kan dra fram reservdels 96 ur snön… vintern kom tillbaka till årskogen. Vi har ett par decimeter igen 🙁

Sen så har en ev Wartburg 353 börjat distrahera mig, :racesmile: rätt pris så kommer jag nog nypa den :sick:.. det är mycket nu… kanske jag börjar få för mycket pengar, man måste nog skaffa sig en flickvän som kan distrahera en

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng