Sv: Re: Saab 95, 1960 (Ultimata banbilen)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 95 -60 (Ultimata banbilen) Sv: Re: Saab 95, 1960 (Ultimata banbilen)

stefan w
Deltagare

Strunta i att skicka motorn från ”Josefin” till Ström och köp 0,7 mm plåt istället för dom pengarna. Jag ska inte köra från dig mera om du gör det.
Första gången jag lagade rost så skar jag plåt från oljefat och lagade med, funkade också. En motorhuv har jag också skurit ifrån, däremot skulle jag aldrig använda galvad plåt.
Min far eldade zinkplåt från gamla ammunitionslådor i vedpannan, skulle visst göra så sotet brann opp, om det gjorde det vet jag inte men plåten brann och det var säkert inte hälsosamt alls, det är det inte att svetsa galvat heller. Du har ju tyckt att det verkar spöka i garaget…

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng