Sv: Re: Saab 96 1973: Bimsan

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 1973: Bimsan Sv: Re: Saab 96 1973: Bimsan

Janne Hagnell
Moderator

Insåg att de oförutsedda (förträngda..?) utgifterna hopat sig så mycket att vår ordförandes proffslagning av stolsgalonen får vänta. :sad Håller på med en tillfällig Epa-lösning så länge. :race
Den bortspolade backspegeln är dock på plats igen, dock inte riktigt som jag hoppats. :duck Glaset sprack förstås under losstagningsförsöken, men turligt nog gick bara en smal skärva ur, rakt över där skruven ska sitta. Följaktligen kunde jag lägga på en feting-bricka och dra ihop det hela, varefter jag satte Mannens Bäste Vän (eltejp, om nu någon trodde något annat) över glipan och vips hade jag i alla fall 2/3 backspegel. Så minsann, två lösningar i Enhetsprisaktiebolagets anda på samma kväll!
:ID :CE

96 V4 1975 ”Bollen”
96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng