Sv: Re: Saab 96 1973: Bimsan

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 1973: Bimsan Sv: Re: Saab 96 1973: Bimsan

Janne Hagnell
Moderator

Marknaden i Mellerud idag var verkligen av det minimalistiska slaget, men vad gör det när man får träffa Saabfrände (Andreas) och döttrarna och tillika brevvännerna fick tillfälle att umgås.
Fick köpt en rejäl Koppartransdekal att maska de värsta kvarvarande spackelflagningarna med.

Ja, förlåt, men jag vågade inte plocka loss SSK-dekalen först då jag var rädd att bli stående med en stor spackelkaka i handen…
Fick också tillfälle att lägga ut min lilla ”retroexposé” i bakrutan för besökarna att beundra.

Fast jag missade att öppna lådan med förbandsmaterial från Räddningskåren. Lådan låg i vår PV när jag var liten och mig veterligen är den helt orörd. 😀

96 V4 1975 ”Bollen”
96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng