Sv: Re: Saab 96 -61

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 -61 (Bluebird) Sv: Re: Saab 96 -61

modo
Deltagare

[color:#FF0000]UPDATE igen![/color]

Vissa människor har haft fredagsmys med familjen eller polare. Själv har jag legat eller stått på alla 4 och haft mitt eget fredagsmys med att dricka några bira och skrapa våffelpapp… :banghead:

Det finns saker som är tråkigt och det finns saker som är GIGANTISKT tråkigt. Fy f-n vilket pill det var för att få bort våffelpappen i bilen. Provade med lite thinner & varmluftspistol men det hjälpte föga. Nu är inte allt borta men till 80-85%. Det är bara bakom förarstolen & bagaget kvar….

Nu (när det finns tid) blir det grovrengörare och grundfärg/rostskydd. Den kloka människa som kom på att för sådär 50år sedan att våffelpappen skulle vara där har jag lust att dra på en smäll…. :sad2:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng