Sv: Re: Saab 96 -74 (Indiskgul ”rallyreplika”)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 -74 (Indiskgul) Sv: Re: Saab 96 -74 (Indiskgul ”rallyreplika”)

Per-Erik
Deltagare

Jag och gulan var uppe å hälsade på Emil i Ysby i fredags, hade lite kompledigt att ta ut, och en saabtur i solen kändes rätt – fick en underbar guidad tur i lilla byn! Sen så fick jag ett ryck, slet av stripsen på bilen…. Jag har stört mig på dels att de var sammansatta av två smalare remsor, så man såg en skarv – fult, plus att de satt lite snett längst bak… Tycker nästan det blev bättre såhär:

Bakgrunden, havet nere i Glumslöv och ön Ven, är ju inte fel – hoppas sommarvärmen inte förtar sig nu, så det blir kallt i sammar. Hur som helst så njuter vi i fulla drag! Ser bra ut inför Karlskrona nästa helg ju…

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng