Sv: Re: Saab 96 V4 1975: Bollen

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 V4 1975: Bollen Sv: Re: Saab 96 V4 1975: Bollen

Janne Hagnell
Moderator

@Ludde wrote:

V4:an är en av Saabs snyggaste modeller.. Det är kul att se andra orkar hålla igång.Angående delar så vet jag två skrotar som har en del gamla 95,96ormen de ligger tyvärr i Blekinge..

Tack! :CH
Och i och med dagens stickkafé i byn där vi har sommarstuga är jag på banan igen med att göra en bakrutegardin. För att skona händerna blir det virkning (virknål med rehabgrepp) istället, och istället för bäbiblått orange och brunt i ljuvlig 70-talskombo!

Idag blev det också nattinatt för Bollen som går i vinteride. Någon rofylld sömn lär det dock knappast bli då jag har en hyfsat lång att-göra-lista, inledande med den oljudliga högerbromsen. :wrench :weld :wrench :weld2

96 V4 1975 ”Bollen”
96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng