Sv: Re: Saab 96 v4 1977 (Tillfixning)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 v4 1977 (Tillfixning) Sv: Re: Saab 96 v4 1977 (Tillfixning)

anderskarlsson
Deltagare

@Djungeltrumman wrote:

Riktigt kul projekt, har spejat på den en aning och kommer följa det. Fanns i Oskarshamn om jag inte minns fel.

Jag vet inte riktigt men var det inte så att samma annons lades ut igen fast med lägre pris och med trasig toppapackning? 😛

Gällande fälgar m.m så tycker jag att du skall behålla de som sitter på eller byta till tidsenliga, fotbollare hade vatt snyggt. 🙂

Johan

Japp i Kristdala närmare bestämt, 3-4 mil från Oskarshamn.

Den kom ut på en annan annons med trasig startmotor och en läckande kylarslang. Men fick med en beg utbytesgenerator så den funkar klockrent nu :AP Sjönk 6000kr från utgångspriset så den var inte dyr.. 😉

De som sitter på är enligt mig ingen höjdare (original förvisso men ser inget kul ut). Får jag tag i några fotbollsfälgar så skulle det inte vara helt fel, men verkar vara rätt svårt att få tag på..

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng