Sv: Re: SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering Sv: Re: SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering

Per-Erik
Deltagare

Ja, bilrenoveringar ska väl inte följa de scheman man lagt upp för dem, men detta börjar bli löjligt nu… Bilen är fortfarande på plåtlagning – han har haft svårt att få ”tummen ur”. Förhoppningsvis blir slutresultatet så pass bra att det inte spelar roll. Nu har jag iallafall bokat kärra o dragbil till på fredag, sen ska lite med plockas ur bilen, samt lite hängas på o blästras, småfixas osv… Kanske, kanske, kanske…. Enda fördelen med att det drar ut på tiden är väl att jag jinner samla på mig mer pengar, för pengar går det ju åt, det vet alla som provat på detta, eller hur?!? Jag hoppas på att jag snart kan lägga ut mer än bara text här på sidan – bilder på framsteg är ju roligare att titta på!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng