Sv: Re: SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering Sv: Re: SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering

hansens 96a
Deltagare
Per-Erik wrote:
Jodå, det går framåt. Jag Har fått det mesta av bilen transporterat ner till Höör och jag och Anders (hansens 95a) håller på med den för fullt, eller iallafall så mycket två ”medelålders” heltidsarbetande familjefäder orkar… Igårkvälll var vi där till framemot 21-tiden och spacklade, slipade osv (mest Anders). Jag har fått upp lite hyllor och börjat sordera lite bland alla nya delar jag köpt på mig de senaste åren, samt allt gammalt som jag plockat av… Lite bilder på garaget mm.

Motorn i väntan på genomgång:

ja nog går det framåt karossen nära färdigspaklad. och pär jagar rostråttor förfullt
bildbevis på detta en söndag eftermidag

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng