Sv: Re: SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering Sv: Re: SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering

Per-Erik
Deltagare

Ja, så var det då äntligen dax för en uppdatering med bilder 🙂 I morse bar det av, Jag och Monte i Talladegan – upp till Ängelholm för att hämta släp:

Två timmars körning i 80km/h senare var vi då framme i Tommelilla för upphämtning, och se där stod hon, Astrid – Äntligen blå igen, efter år som blå-röd-grå-grön-svart-gul:

Delar hängde o låg överallt:

Upplastat o klart – Hansen o Gurkan hjälpte till:

Efter en kopp kaffe (tack för den) bar det iväg, Talladegan fullastad med jubbe-komponenter. I Höör tyckte Monte att det var dags för lunch – Hamburgare på Hardy’s:

Och så var nästa stopp Örkeljunga, och avlastning samt parkering av ett st. Jubbe 🙂

Ja, imorgon får man väl sätta igång, mycket att göra de närmaste månaderna… Bilder kommer, jag lovar – tack o gonatt!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng