Sv: Re: SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering Sv: Re: SAAB 96 V4 – 1980 ”Jubbe” Renovering

Per-Erik
Deltagare

tack – nej, jag har inte beställt tid än… Mitt delmål just nu är att få ihop den och besikta innan den 10:e augusti (Ysby!!) men vi får väl se hur det går. Jag har en del små ”hinder” på vägen som måste avklaras först, bland annat måste bakluckan lackeras om, eftersom den först blev flammig, och sen fel färg (!). Jag ska lämna in den hos en annan lackerare idag, en som inte hade tid att ta hela bilen, men en lucka kan han klämma in. Han har gjort lite småjobb åt mig förr med mkt bra resultat, så förhoppningsvis kan jag montera ny fin lucka bak till helgen!

Vid närmare eftertanke borde jag kanske beställa tid… 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng