Sv: Re: SAAB 96 V4 -79 (orginal)

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 96 V4 -79 (orginal) Sv: Re: SAAB 96 V4 -79 (orginal)

Molte
Deltagare

Ja det gjorde stor skillnad!
Igår målade jag dörrarna svarta så nu är den biten klar. Nytt batteri skaffades också. De gamla volvobatteriet byttes ut mot ett snyggare.
Passade även på att montera en friskluftsslang till förgasaren. Snyggt? nja kanske inte men den gör förhoppningsvis sitt jobb. Ska mäta temperaturskillnaden med lasertermometer senare.
Idag tog jag bort fjädern som var till Solexens chok och monterade en rak slang istället sen putsades det lite, och ikväll var jag iväg och köpte en kompis gamla stereo och högtalare så nu ska de byggas stereo också. Tröttnat på att koppla i och ur telefonen var gång man lämnar bilen. Något förslag på var man kan montera den? Tyvärr är den bredare än en orginalradiokonsollen så en sådan kan jag inte använda mig av. Tacksam för förslag!!

- 9-3 Aero 2,8T XWD TX Edition, Hirsch Performance -10
- 9000 CC 2,3 Turbo 16 Sport -91 när det är sommar
- 96 GL V4 Super -79 när vägen svänger
- 90 T16 -87 när jag ska överraska

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng