Sv: Re: saab 99- 1971

Forum Modellspecifika forum 90/99 saab 99- 1971 Sv: Re: saab 99- 1971

alfamats
Deltagare

Du ska tro att de vanliga biltillbehörsfirmorna trodde de skulle fixa sakerna.Brytarspetsarna
skulle man ta hem,väntade en månad,till slut så gav dom upp.Samma med oljefilter och Luftfilter.Luftfilter tex skulle de ha hemma nästa dag.Kom fel luftfilter.Mitt ska var lite koniskt.Hade utgått.Men jag hade sån tur att jag har kontakt med en bildelsgrossist i Karlstad.De hade det sista luftfiltret och oljefiltret i gömmorna.Så det löste sig bra ändå.Jag tror som så att att sakerna finns med i listorna som biltillbehörsfirmorna har men är på utgående.Som tur är så finns det privatpersoner som ligger med saker i lager så det är bättre att gynna dom istället.Fick adaptern till oljefiltret som jag ska montera såsmåningom med ett vanligt FRAM PH966 skruvfilter istället./ Mats

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng