Sv: Re: SAAB Customizing (vart tog dom vägen)

Forum Övrigt Allmänt SAAB Customizing (vart tog dom vägen) Sv: Re: SAAB Customizing (vart tog dom vägen)

saabfjollen
Deltagare

Hej! Är ny i detta forum med inlägg. Heter Magnus Andersson och är från Karlskrona. Det har passerat över 40 saabar i min historia och för närvarande har jag 9st. Blev inspererad av diskutioner om dom goa hottade saabar från 80talet. Deltog själv i Nyköping 1985 och 1986 med en mildcustom 99a men med väldigt blysamma placeringar. Har samlat på mig en del kort och sparat gamla motortidnigar från den tiden.Har också sparat prylarna från då och har förhoppning kunna få till en av mina 99or i 80tals anda redan under kommande år. Tycker fortfarande det är frän style så jag kommer lägga upp foto på min egna bil från då och bilder från mitt fotoalbum och bilder från motortidningar från den tiden. Mina datorkunskaper är begränsade så jag hoppas det blir några bilder denna gången. Hejs!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng