Sv: Re: SAAB Customizing (vart tog dom vägen)

Forum Övrigt Allmänt SAAB Customizing (vart tog dom vägen) Sv: Re: SAAB Customizing (vart tog dom vägen)

900 power
Deltagare
alfamats wrote:
Den sista bilden är väl red baron.Har för mig den är skrotad.Den har varit upp på saabsidan förut.Red baron var dö-läcker.Jag stod och dreglade på den som liten när den var på sverigeturne hos Saab-återförsäljaren i Karlstad.Kan det ha varit runt 78-79 ngn gång?Det var repotage i Bilsport om den vill jag minnas.Ang den första bilden så tror jag att det byggdes vidare på den skapelsen.Inte helt säker men det är säkert ngn här som har stenkoll på det. / Mats

Edit:Red Baron var det ja.Såg inte texten under bilden först :sleep:

Ja Red Baron var riktigt fin, Mellberg var otroligt duktig och snabb, han fick inte många veckor på sig att bygga sina bilar..

Farsan bytte motorn i red baron, så den blev turboladdad.. 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng