Sv: Re: SAAB Customizing (vart tog dom vägen)

Forum Övrigt Allmänt SAAB Customizing (vart tog dom vägen) Sv: Re: SAAB Customizing (vart tog dom vägen)

peter engqvist
Deltagare
Lustgasen wrote:
peter engqvist wrote:
denna hamnade på hölöskroten.

det måste vara den här en gång i tiden
http://saab99klubben.com/medlem127/medlem_127_01.JPG 🙁

på 99klubben.com finns massor skoj å hitta
fast den där snubben har nog gått liiiiiiiiiiiiiite för långt ,stackars Turbo, och vem tusan monterar audi80 baklysen??? :/

turbon på övre bilden ägde jag en gång i tiden. hittade den på en övervuxen bakgård där den stått i 11 år innan jag köpte den. tvättade av och sparka i gång motorn och besiktia den med några bra att veta.

han som ägde den då hadde borrat upp motorn till 2,3liter och den gick mycket bra.
tyvär blev jag av med jobbet där jag hadde garaget och blev tvungen att sälja till ägaren som gjorde detta med den.
han sålde den vidare och jag hann inte skaffa fram pengar i tid så den gick söderut till någon som skrotade den 😡
tror regnumret var kcl 944
mätaren i avataren tillverkades till den bilen från början.
har orginal turbomätare kvar från den 😀

den gula finns med i ett reportage i bilsport. syns på bilden som inte funkar

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng