Sv: Re: SAAB Customizing (vart tog dom vägen)

Forum Övrigt Allmänt SAAB Customizing (vart tog dom vägen) Sv: Re: SAAB Customizing (vart tog dom vägen)

saabfjollen
Deltagare
Hotrodder wrote:
Fräänt upp med mer bilder… Kom å tänka på en sak. Bilsport hade ju en bilbyggartävling där dom gav bort ett gängbilar till de som skickat in de mest fräcka/tokiga bilbyggardrömmarna. Nu gällde inte min tanke just specifikt en Saab utan den ÅTTAHJULIGA Golfen *VA?*.. *ler* Nån som har en aningens aning vart den tog vägen och kanske rent utav en bild på den för snubben som just nu sitter som en fågelholk å undrar va katten jag pratar om.

Det var längesedan du ställde frågan om en bild på en 8hjulig golf och inte vet jag om du fick någon bild men här är en / Magnus

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng