Sv: Re: Saab SoneTT -67 (#190)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab SoneTT -67 (#190) Sv: Re: Saab SoneTT -67 (#190)

Tomas Rosendahl
Deltagare

Det ser ju ut som dom gjort ett mycket bra jobb med plåten. Kul att det tråkiga arbetet är över för dig, nu börjar ju den roliga delen 🙂 .

Liten fundering bara om dom hål som du måste borra. Jag förstår att du ville borra upp det mesta innan lackeringen av chassit men vissa hål kan vara svåra att mäta ut exakt på ett så här tidigt stadium. Hela Sonetten är ju lite av ”hemslöjd”, det som ex. stämmer på vänster sida av bilen behöver inte stämma på den högra 🙁 . Hade samma problem med min bil och ändå hade jag en referensbil att mäta på. I det läget så kan det vara bättre att borra vissa av hålen vartefter.

Man blir riktigt sugen på att starta arbetet med #123 nu när man ser din bil.

Lycka till det fortsatta jobbet :thumbup:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng