Sv: Re: SAAB95 1969 (Eller, inkarnation av en Custom95

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 95 -69 (Eller, inkarnation av en Custom95a) Sv: Re: SAAB95 1969 (Eller, inkarnation av en Custom95

saabcustom
Deltagare

TackTack Emil, jo jag hoppas också på att den verkligen kommer ut i sommar. Det blir tyvärr lätt att ….om jag ändå ska….så kan jag lika bra göra… åsså tar det ohemult mycket längre tid än tänkt, speciellt som bilen faktiskt INTE är prio 1 (näe så är det faktiskt).
Nå, i helgen har det blivit mest mäta och fundera, men lite blev det faktiskt svetsat. En modifierad bakskärm enligt bild nedan. Har även hunnit med att förbereda en del av plåtbitarna till andra sidan så den går förhoppningsvis snabbare att få till.

Helst skulle hjulhusöppningen också sänkts men jag tror att det blir FÖR besvärligt att få av hjulet då, så det får väl lösa sig med en fenderskirt om det behövs. Det får framtiden utvisa, bilen hade ju faktiskt fenderskirts i sitt tidigare liv.

/ Kenth

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng