Sv: Re: Saabsåpan

Forum Övrigt Allmänt Saabsåpan Sv: Re: Saabsåpan

simme_90
Deltagare

Om det nu är driftkostnaderna som är problemet borde det då inte vara lämpligt att iaf köpa in samlingen i sin helhet så att den inte sprids ut och är förstörd för all framtid. Jag menar att förvara alla bilarna någonstans måste ju vara möjligt och inte kosta några enorma summor. Om man sen inte kan ha någon museeverksamhet eller liknande så får det väl vara, samlingen är ju iaf bevarad. Man kan sedan jobba för att hitta en lösning att ställa ut bilarna i lugn och ro utan någon tidspress och lyckas man inte med det så kan man i ett sådant läge ta ställning till om samlingen ska (gud förbjude) styckas upp och säljas.

Är inte själv medlem i SSK (ska, men har inte fått tummen ur… 🙄 ) men jag skulle absolut kunna tänka mig att bidra med några tusen för att samlingen skulle få vara intakt.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng