Sv: Re: Samlad trimkunskap för v4 i en klistrad tråd?

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Samlad trimkunskap för v4 i en klistrad tråd? Sv: Re: Samlad trimkunskap för v4 i en klistrad tråd?

ake svantesson
Deltagare

jag måste lägga in en sak här..jag tycker det har blivit en tråkig attityd här inne.,
problemet är att några få har prövat olika saker utvärderat ..lagt ner en jävla själ i det ..ett brinnande intresse,som gett dem en informationsbank,en del delar välvilligt med sig av sin kunskap , andra tar betalt för den , vad man sen tycker är rätt eller fel är ovesäntligt ..det är upp till oss att tycka vad vi vill å göra vad vi vill..men vi behöver inte kasta paj på varandra för det.vi bör visa varandra respekt..istället för att stirra oss blinda på att fan fuling han gnäller på detta med musslor..istället för att haka upp sig på det å sänka han ..se hans goda gärningar istället..att han är duktig,,grym på att räkna..ja menar hans v4a fungerar ju rätt så bra..jag tror johan vill ha mothugg..han vill bolla ideer.få en annans åsikt..utvärdera det..problemet är att
då nån tycker han har fel eller han tycker detsamma..så börjar det skällas,,(nu tar jag detta som ett exempel) detta genomsyrar hela sidan numer,,vi gnäller hackar på varandra
istellet för se möjligheter,,din bil är för dyr, din bil är inte rostfri..vi har olika ramar att se .tänka uppfatta saker…om nån vill ha 50 kronor eller 150 000 för nåt..det får vi acceptera..vi kan ha vår åsikt..men håll den för dig själv..istället för att säg du är ju dum i huvet som begär så mycket eller lite..om du tycker nåt är fint skriv det..men tänk efter en gång extra..om du tycker nåt ser skit ut,håll det för dig själv..för det gör ont för den som lagt sin själ bakom det,han tycker ju det ser fint ut å då får vi respektera det..
tänk på annonsklassikern rostfri eller nyskick..man tycker ju att det borde va självklart
men det är det inte för vi uppfattar saker olika..å det får vi bara acceptera.. vi har inte samma bedömningkriterier..samma uppfattning
vi måste acceptera att vi alla är olika…sen att vi ska dela ut våra kunskapsbankar bara för vi skaffat dom ..är inte en självklarhet,,då en del människor nästan kräver att vi ska dela med oss..det brukar för mig..bli att bromsen slår till..så funkar jag
.
håller med om att forumet är till för kunskapsutbyte å erfarenheter,,men det måste också få va ett visst mått av spypåse oxå ..allas åsikter måste få ventileras.ibland kan ju rätt riktad kritik få saker att vända sig till nåt posititv,,men det får ju inte bli personangrepp.

nånstans står det väl på väggen på uppsala universitet..att vi ska lära oss att tänka rätt..men jag tycker det är helt fel sätt att se på saker å ting,,vad är det som säger att de som före dig tänkt rätt??att du ska tycka det är rätt oxå–sånt tänkande har väl inte fört världen framåt..hade alla accepterat det hade ju jorden varit platt ännu,
nej tänk fritt istället..se ett problem eller en åsikt från 500 olika håll,,spåna,
se möjligheter istället för hinder.. på nåt sätt måste vi får rätsida på detta..men jag tror inte vi får det genom att skälla på varann..
ha nu en fin dag..nu smiter jag ner i garaget igen,,
mvh Åke

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng