Sv: Re: Samlad trimkunskap för v4 i en klistrad tråd?

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Samlad trimkunskap för v4 i en klistrad tråd? Sv: Re: Samlad trimkunskap för v4 i en klistrad tråd?

le20 thomas
Deltagare

Som reltivt ny (tidsmässigt) i klubben och förvisso varken kunnig eller jätteintresserad av 2t/v4 då jag ju har intresset åt tidiga 99/900 så kan jag för den skull med stort intresse läsa trådar som handlar om alla modeller. Märkestokig och teknikfreak är jag ju som så många andra här i forumet.
Varför alltid detta munhuggeri om vad som är bäst eller ”rättast”?
Håller med fuling om att det är för mycket hemlighetsmakeri.
Men Johan… man måste inte påpeka det hela tiden. Kör ditt eget race och skriv det du vill. Om alla delger lite här och där så blir det ju mycket i slutändan.

Vi är ju här för att hjälpa varandra !

Men … Bengt…. Åke.. Johan och ni andra.
Sluta inte nu,den här tråden (och en del andra) har ju fått till och med mig att läsa om trimtips till V4 :racesmile:

Men… lite munhuggeri om vad som kan fungera bäst i floran av tips går ju an 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng