Sv: Re: Sigward og900S -90

Forum Övrigt Projekt / Min bil Sigward og900S -90 Sv: Re: Sigward og900S -90

k.sigward
Deltagare

Hej Martin, det är mina föräldrar som haft bilen i sin ägo sen den var ny. Som du nu har märkt fick du en fin bil och med all historik i den ”nätta” pärmen ;). De har skött bilen i alla år, alltid stått i garage också. Det var trist att kopplingen havererade men vad som är väldigt kul i denna historia är att den kommit till nån som förstår dess värde.! Alla besiktnings gubbar som besiktigat den har alltid frågat pm den ska säljas… Min pappa lever onte i dag men jag ska berätta för min mamma att den kommer att fixas till och får nu rulla vidare. Jätte kul! Vi kommer följa med stort intresse hur det går för Herr Sigward :-). Och är det nåt du undrar över så är det bara att fråga. Än så länge kommer min mamma ihåg det mesta om bilen ;). Lycka till! Hälsningar Kerstin

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng