Sv: Re: Skogsvrak…

Forum Övrigt Off Topic Skogsvrak… Sv: Re: Skogsvrak…

mattias e
Deltagare

Varit uppe i göingeskogarna vid mitt föräldrahem och fotograferat hos grannen. Gubben är numera runt 80 år och har skrotat ut/sålt mycket. Men här finns massor kvar i alla uthus och förråd han har. Både bilar och massor av delar till bilar och motorcyklar och maskiner/traktorer, från T-ford fram till duett/pv främst. Här fanns mycket mer när man var liten och var där och lekte. Gällde bara se till att gubben inte var hemma :nono:

Har inte reflekterat över vilken kulturskatt jag bott bredvid i alla år innan jag såg denna tråden. :doh:

Tyvär såg jag inte att frugan lyckats ställa om inställningarna på kameran så alla bilder är överexponerade. Så av ca 50 bilder så blev endast ett fåtal användbara. Får göra ett nytt besök med nu rätt inställd kamera igen.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng