Sv: Re: Smakråd, styling i tidsenlig anda 99:a 1976?

Forum Modellspecifika forum 90/99 Smakråd, styling i tidsenlig anda 99:a 1976? Sv: Re: Smakråd, styling i tidsenlig anda 99:a 1976?

grinolle
Deltagare

Ojojojoj! 😮

Vad har jag nu dragit igång?!?! 😀

Nja, Huv med L88 scoop och så går nog fetbort är jag rädd. Det är alltså en mild ”orginalstyling” som jag är ute efter, i princip sånt som vår skiftnyckelförsäljare kunde få med sig ifrån SAAB-handlarens butik. Bilen är i 100% fint orginalskick nu både in- och utvändigt, och det är inte en ”custom” jag är ute efter, utan lite mild styling för att vår imaginäre nasare skulle känna sig lite sportigare när han var ute på vägarna.
Som sagt, vad skulle man kunnat få med sig i bagaget (eller redan monterat) från SAAB-handlaren när man hämtade ut en flång ny 99:a av 76 års modell?

Dicst, Jalusi och bromsljus bakom dessa låter skoj (och ja, jag skall till Gistad i helgen, ta gärna med så tittar vi på det. Jag är en tämligen fetlagd snubbe med en Jack Russel Terrier i andra ändan av ett koppel).

kg70, då är jag inte helt ute och cyklar i alla fall, det var ju skönt! Får försöka hitta en sån.

Grabbar (och tjejer, i den mån ni finns här på forumet!), låt idéerna flöda. Även om jag som sagt är ute efter mild orginalstyling så tycker jag att detta ämne blev riktigt kul, så fortsätt spåna även om det inte passar in riktigt i MIN idealbild!

Anders Olsson

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng