Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

Forum Modellspecifika forum 9000 Snack om 9000 Talladega Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

rodder76
Deltagare

Hej Daniel
Jag antar att det är ovanstående Blocket-bil som du syftar din fråga till.

Till att börja med så hade Talladega 1990 Aero 16″ som originalfälg. 16″ Crosspoke satt på 88-89. Så vitt jag vet så finns inte originalfälgarna kvar.
Nästa steg är vad som finns av ljudsystemet, som även det bara satt i 90 års modell. Till att börja med är det ingen som har kunnat svara med 100% säkerhet om baslådan satt original, eller om baslådan var extra tillbehör i likhet med CD-spelare och den speciella taklampan med hörlursuttag. Enligt en broschyr om ljudsystemet så gick ljudsystemet att få utan baslådan i sitt grundutförande, men om det sedan blev förändringar i detta och vad som gäller för Talladega och Aero 1991 är det ingen som kunnat ge mig ett säkert svar på.
Hur som helst så vill jag minnas att ovanstående bil inte har någonting av dessa detaljer kvar.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng