Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

Forum Modellspecifika forum 9000 Snack om 9000 Talladega Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

rodder76
Deltagare

Hejsan vänner.
Den ljusblå Talladegan som det länkades till via Blocket är tyvärr redan såld.
En synnerligen mysko bil. Jag har haft lite kontakt med annonsören och fått veta lite om bilen. Det är den enda -TA som är registrerad som LGRÅ trots att den är LBLÅ. För övrigt så är den reggad med taklucka, vilket inte finns.
Lite mer ”småsaker” skiljer den från det vi lärt oss vara Talladega. Man kan säga att den är ett rätt bra exempel på bil som jag egentligen tror inte ska ha -TA-registrering. Nu är det förvisso så att den faktiskt har -TA…. men jag undrar om det någonsin var tänkt från Saab’s sida att dessa olikfärgade bilarna skulle klassas som äkta Talladegor.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng