Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

Forum Modellspecifika forum 9000 Snack om 9000 Talladega Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

rodder76
Deltagare
Jonathan P wrote:
Där ligger en äkta talladega ute på blocket nu faktiskt. En NSB370, verkar dock rejält rostig lite här och var, har fått bilder som specificerar var rosten finnes, vänster bakskärm är helt slut tyvärr 🙁

http://www.blocket.se/vi/20261972.htm?ca=22_s

Positivt är att den har haft en ägare under väldigt långt tid 91-08 har jag för mig när ja kollade faxutdrag lite snabbt. Fullt räddbar men ja känner inte att ja har tiden just nu då jag håller på med en vit aerooptikad og900S -91 med 13900mil 🙂

Är detta din bil?
Hur vet du att det är NSB370?

Hur som helst så kommer jag ihåg annonsen på bilen 2008…. Tyvärr lite dåliga bilder så man aldrig kunde avgöra om det va så rostig som du påstår. Snarare att den såg fin ut…. men bilder kan ljuga så lätt….

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng