Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

Forum Modellspecifika forum 9000 Snack om 9000 Talladega Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

Per-Erik
Deltagare
Tommy BanANA wrote:
Har någon farit med osanning?
Hela denna historia genomsyras väl av okunskap, osäkerhet, dålig dokumentation och tidens ”minnesförfall”.
Sakta, men säkert, får vi kanske de rätta uppgifterna med tid och diverse påminnelser…..?

Hälsn. Tommy

Nej, inga anklagelser från min sida – jag tackar för att jag fått motivationen att göra egna efterforskningar och tror/hoppas att vi alla kan dra nytta av, eller få glädje av att få reda på mer om hur dessa bilar kom att bli till. Ingen tråkig stämning i denna tråd tack, den som blivit ”en av forumets bästa” trådar!! Jag hoppas vi snart kan se fram emot listorna du lovat publicera Tommy, de bör ju ge intressant läsning 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng