Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

Forum Modellspecifika forum 9000 Snack om 9000 Talladega Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

Hej,

jag har läst alla inläggen om ”Talladegan” och undrar om nån vet nåt om ”Carlsson” bilarna? Gör min hemläxa eftersom jag tänker köpa en ”klassiker”,fast det vet min hustru inte om än! Blir en trevlig överraskning,hoppas jag!

Jag har hittat en som jag kan tänka mig att införskaffa,ser helt klart ut att vara en Talladega men är det därför en Carlsson? Skiljer det nåt?Chassi nummret borde ju avslöja vad för bil det är! Fast det är ju inte heller helt klart har jag förstått.

Nån som vet hur många som gick på expert till Storbritannien? Var dom tillverkades? Vilka färger,vilka år?

Skriv en rad om vad du/ni vet!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng