Sv: Re: Snack om 9000 Talladega !!

Forum Modellspecifika forum 9000 Snack om 9000 Talladega Sv: Re: Snack om 9000 Talladega !!

Dicst
Deltagare

Oavsett vem som har anledning att känna/visa attityder och/eller medvetet/omedvetet missförstå rent historiskt sett här (vilket är en diskussion jag mer än gärna håller mig utanför), så har Morgan lyft fram en viktig aspekt: Källdata.

Jag har till och från följt denna tråd i delar och stycken för jag drömmer även jag om att äga en svart stripad 9000 Talladega någon gång, även om det inte känns realiserbart just i detta nu med praktiska möjligheter.
När jag väl hittar en sådan vill jag känna mig tillräckligt säker på att jag köper rätt sak, så inte någon hugger mig i ryggen med något fel i någon beteckning. Finns det mer att tillföra detta ämne i form av att verifiera källdata, så känns det bra om vi kan göra det på ett sätt vi alla är nöjda med, eller hur?

Inte för att jag vill dra några paralleller med tveksam koppling, men ett ganska känt exempel för oss alla där tveksamma källdata framfördes utan att det verifierades slutade med att man invaderade Irak igen… 😮

Låt oss återgå till trådens kärna: 9000 Talladega

Tilläggas bör att jag tycker alla bidrar bra till den här tråden, tack för infoutbytet! :worshippy:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng